שירותי המפעל לצורפים - בי אנד בי בן בשט - המרכז לצורפות ותכשיטנות

שירותי המפעל לצורפים

מפעלנו מספק מזה עשרות שנים, מגוון שרותים מקצועיים לצורפים ולחברות העוסקות בתחום:
שרותי ציפוי בכסף וזהב- בעל עמידות גבוהה, שרות ייחודי של אלקטרו פורמינג בכסף או נחושת לציפוי כל סוגי הפריטים, שירותי יציקה בזהב, כסף, ופליז ושרותי 
גימור ליציקות הכסף והפליז, הגימור כולל חיתוך ושיוף האנגוסים, ליטוש והברקה. 

נשמח מאוד לעמוד לרשותכם ולספק מעטפת שירותים מלאה ומקצועית.

שירותי יציקה

במפעלנו ניתן לקבל שירותי יציקה בזהב, כסף ופליז. 
ניתן להביא שעוות או לחילופין מודל מאסטר ממתכת לחנות שלנו או ישירות למפעל. ממודל המאסטר נעשות תבניות הגומי אצלנו במפעל וניתן לחילופין להעביר תבנית מוכנה לביצוע היציקה. מודל חייב להתקבל באיכות גבוהה ככל האפשר על מנת לקבל יציקות טובות בהתאם, דבר שגם חוסך הרבה זמן עבודה בשלבי הגימור. בנוסף ניתן לשלוח במייל קובץ מודל ריינו להדפסה כחלק מתהליך השכפול. 

שירותי ציפוי

אנו מספקים שירותי ציפוי עובי בכסף וזהב. יש להביא מוצר נקי ומבריק על מנת שהציפוי ייצא בהתאם. פריט מחומר שאינו מוליך כמו שעווה, פלסטיק עץ וכו.. ניתן לצפות בתנאי שיהיה אטום ויבש ואינו סופג לחות. אין אנו מנקים את התכשיט בטרם הציפוי וחשוב לדעת שהציפוי אינו מסתיר שריטות כתמים, פגמים או טקסטורה שעל גבי התכשיט. הציפוי אינו מכיל ניקל והוא בעל עמידות גבוהה.

אלקטרופורמינג

תהליך ייחודי של ציפויי עובי בכסף או נחושת על גבי שעווה פלסטיק או כל חומר אחר הניתן לציפוי ושאינו סופג נוזלים. הציפוי יכול להיעשות בעובי מספיק עבה שבעצם יהווה בעצמו את התכשיט (עובי דופן יכול להגיע גם ל- 200 מיקרון). ניתן לצפות בתהליך זה גם פריטים אורגניים כמו עלים וענפים, בדרך זו ניתן לקבל תכשיטים גדולים יחסית תוך חיסכון אמיתי בשימוש בכסף בניגוד לתהליך היציקה בו 100 אחוז מהפריט הינו הכסף.

 

מידע חשוב לבעלי מקצוע ובעלי עסקים.
את שירותי היציקה לצורפים מעצבים וחנויות אנו מייצרים על פי בקשה וכמה אפשרויות עומדות לפניכם:

  1. לרשותכם באתר מגוון עצום של יציקות תוצרת המפעל (תליונים , סופיות, לינקים סוגרים ועוד..) במידה ומוצר חסר במלאי תוכלו להזמינו בכל מקרה.  זמן הייצור עבורכם כ- שלשה שבועות ויש להזמין את הסחורה המבוקשת במינימום של 50 יחידות מכל דגם. במידה וברצונכם להזמין כמויות גדולות- צרו עימנו קשר לתיאום ציפיות של זמני אספקה ומחירים.
  2. כבית יציקה אנו משכפלים עבורכם בשיטת יציקת השעווה הנעלמת מודלים פרי יצירתכם בכסף פליז או זהב- אנו עושים זאת תוך שמירה מירבית על בלעדיות עיצובכם והקפדה על איכות היציקה. ההצלחה שלכם היא גם שלנו!  את הסחורה ניתן לקבל עם או ללא גימור. יש להתייעץ עימנו לפני כן ולתאם ציפיות עם המפעל, באחריות המזמין להביא מודל העומד בתנאים המתאימים להליך הייצור בשיטת היציקה. אין באפשרותינו לתת אחריות על מודלים משעווה הניתנים לנו ליציקה. ישנה אפשרות לשיקול המזמין לבקש מאיתנו לבטח את המודלים.  אין אנו אחראים על יציקות הנעשות מתבניות גומי שלא נעשו על ידינו במפעל.
  3. ניתן לקבל שירות של ציפויים מיקרוניים בזהב ובכסף. יש להביא פיסית את הסחורה למפעל או לחנות המפעל לקבלת הצעת מחיר. באחריות המזמין להביא סחורה מוכנה לציפויי,  נקייה מכתמים פגמים ושריטות- ככל שרמת גימור המוצר שלכם גבוהה יותר כך הציפוי נראה טוב יותר.

יצירת קשר עם המפעל

על מנת לסייע לכם בקלות וביעילות, אנו מזמינים אתכם לשלוח אלינו למייל קובץ תמונה או דגם עליו הייתם רוצים לקבל שירות ואנו נחזור אליכם עם הצעה ותשובות מפורטות.